Atatürk
Ana Sayfa Blog Sayfa 216

TÜİK ÖNÜNDE İŞTEN ÇIKARTILAN 17 SÖZLEŞMELİ PERSONELİN HAKLARINI ARADIK

0

Türkiye İstatistik Kurumu Ankara Bölge Müdürlüğü’nde sözleşmeli olarak istihdam edilen 17 personel işten çıkartılmıştı. Aralarında Sendikamız üyelerininde bulunduğu TÜİK çalışanları için Genel Merkezimiz tarafından TÜİK önünde basın açıklaması gerçekleştirildi.

Eyleme, Genel Başkan Yardımcımız Osman Eksert, Hüseyin Aslan, A. Tahir Yüzbaşıoğlu, Cafer Seçer, Ankara Şube Başkanlarımız ve iş akdine son verilen TÜİK çalışanları katıldı.

SUDAN BAHANELERLE İŞLERİNE SON VERİLDİ

Genel Başkan Yardımcımız Osman Eksert açıklamasında, “ TÜİK’in sözleşmeli olarak istihdam ettiği 4/C’li arkadaşlarımızın güvencesiz çalıştırılmalarına son verilmesini yıllardır talep etmemize rağmen, bu güne kadar taleplerimiz karşılık bulamamıştır. Güvencesiz istihdam sonrası da sudan bahanelerle bugün 17 arkadaşımızın işine son verilmiş, yarın ise kaç kişinin işine son verileceği bilinmemektedir. TÜİK Ankara Bölge Müdürlüğü’nde meydana gelen bu insafsız ve vicdansız uygulama korkarım tüm bölgelerde uygulanacaktır” dedi.

TÜİK YÖNETİMİNİ YILLARDIK UYARDIK

Eksert, “Bölgeler arasında uygulama birliği yok, uygulama birliğini sağlayın, Bir bölgede normal karşılanan bir uygulama, başka bir bölgede suç olarak görülmesin, Başta 4/C’li  arkadaşlarımız olmak üzere, tüm çalışanların iş tanımlarını yapın, Görevi dışında hiçbir personele angarya iş yaptırmayın dedik. Ancak, biz taleplerimizi Kuruma ilettikçe, idare mevzuat birliği sağlamaktan daha da uzaklaştı. Tüm bu yanlış uygulamalara dur denilmesi, kurumun ciddiyetinin sağlanması, kamuoyu nezdinde güvenilir bir kurum imajının oluşması için, Kurum Başkanı Sayın Birol Aydemir’e detaylıca hazırlanan bir rapor da sunmamıza rağmen, bu güne kadar herhangi bir düzenleme yapılmamıştır. Kurumu düzeltmeye yanaşmayan yönetim, işin kolayını seçerek, güvencesiz çalıştırılan 4/C’lileri işten çıkartma yolunu seçmiştir” dedi.

4/C’LİLERİN SUÇU NE?

Genel Başkan Yardımcımız konuşmasının devamında, “Kimdir bu 4/C’liler, Kimdir bu Anketörler, İşlerine son verilen arkadaşlarımızın kusurları nelerdir?

-Birer yıllık sözleşme ile yılda 11 ay 28 gün çalışan, Yaklaşık bin 300 TL maaş alan, İş güvenceleri bulunmayan, Bin 300 Tl maaşla Kurumunu en iyi şekilde temsil edebilmek için temiz ve düzenli giyinmeye çalışan ama asla giyim yardımı alamayan, Görevi icabı ilçelere gidebilmek için otobüs yolları gözetleyen, Akşama daireye döneceklerin verilen talimata uyabilmek için gerektiğinde kendi imkanlarını zorlayan ve ertesi gün o ilçeye yeniden giden, Yol ve yiyecek dahil sadece 28 TL harcirah alan, Anket formu almayan ve almakta imtina eden iş sahiplerine karşı korumasız ve boynu bükük olan, Gece saat 21:00 – 22:00’de bile anket formu peşinde koşan, Cumartesi, Pazar çalışmasına rağmen, bir kuruş dahi fazla mesai ücreti alamayan, 4/C’li kardeşlerimiz ne günah işedi de, böylesine vahşice, insafsız bir muameleye tabi tutuldular? Kışın bu ağır şartlarında işsiz kalmaya mahkum edildirler? Kurumu ve devleti ne kadar zarara soktular ki, işten çıkartılmaya maruz kaldılar?

Bu arkadaşlarımız yıllarını bu kuruma verdiler, ücreti az da olsa bir işimiz var dediler. En az 12 yıl bu kuruma hizmet ettiler. 23 yıl hizmet veren arkadaşımız da var. Şimdi soruyoruz;

Bu işten çıkartmalar hangi vicdana, hangi insafa sığmaktadır? Acaba arkadaşlarımız bu kuruma eski TÜİK Başkanı kadar zarar mı verdiler? Onu taltif ettiniz de, bu arkadaşlara niye kapıyı gösterdiniz?”

“KAFA KOPARMAYA GELDİK” NİDALARIYLA SORUŞTURULDULAR

Osman Eksert, “Başından peşin hükümlü, “kafa koparmaya geldik” ifadeleri ile soruşturma yapanları soruşturunuz. Kuruma yıllarını veren, kurum için her türlü özveride bulunan, bu 17 arkadaşımızın biran önce işlerine dönmesini sağlayınız. Arkadaşlarımızın işlerine dönmemeleri halinde, ülkemizin dört bir yanında tüm TÜİK Bölge Müdürlükleri önü eylem alanlarımız olacaktır. Gücünüz, yolsuzluğun ve yüzsüzlüğün kol gezdiği ülkemizde, ayakkabı kutularından milyon dolarların fışkırdığı bir ortamda ayda üç kuruş maaş alan 4/C’li kardeşlerimize mi yetiyor? Sizde vicdan, insaf, hak, hukuk, adalet denilen kavramlardan hiçbir kırıntı dahi mi kalmadı? Son olarak, bu yanlış ve acımasız olayı bir kez daha kınıyoruz. Kurumun bu yanlış uygulamalardan biran evvel dönmesini umuyoruz. Türk Büro-Sen olarak, bütün 4/C statüsünde istihdam  edilen arkadaşlarımızın haklı mücadelelerinde her daim yanlarında olacağımızı kamuoyuna saygı ile bildiririz” dedi.

DMO GENEL MÜDÜRÜ BÜYÜKUZUN’A HAYIRLI OLSUN ZİYARETİNDE BULUNDUK

0

Genel Başkanımız Fahrettin Yokuş beraberinde Genel Başkan Yardımcımız Bayram Öztürk ve Ankara 9 Nolu Şube Başkan Yardımcımız Mehmet Özmen, DMO İşyeri Temsilcimiz Ahmet Kayaaslan ve Zeki Koca  ile Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğü görevine atanan Tufan Büyükuzun’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundular.

DMO çalışanlarının sorunlarının da görüşüldüğü ziyarette, Genel Başkanımız Fahrettin Yokuş, “4 kez ihaleye çıkılmasına rağmen halen çözülemeyen personel servis sorunun çözülmesi, Görevde Yükselme Sınavı açılması, Merkezi Satınalma Uzman ve Uzman Yardımcılığı sınavlarında yabancı dil şartının kaldırılması, Yardımcı Hizmetler Sınıfında çalışan personele kadro verilmesi, Bölge ve İrtibat Bürosu Müdürlüklerinde çalışan memurlardan bilgisayar sertifikası bulunanlara Bilgisayar İşletmeni kadrosu verilmesi, kurum içerisinde personelin sıkça görev yerinin değiştirilmesinin motivasyonu düşürdüğünü ve personelin çalışma barışını bozduğunu, Bölge ve İrtibat Bürosu Müdürlüklerine tayin talebinde bulunan Merkezi Satınalma Uzman ve Uzman Yardımcılarının mağduriyetlerinin giderilmesi, Genel Müdürlük, Bölge ve İrtibat Bürosu Müdürlüklerinde Şef Yardımcısı ve Muhasebe Yardımcısı kadrosunda olan personelin kadrolarının iptal ettirilerek bir kısmının Bilgisayar İşletmenliği kadrosunda, bir kısmının ise halen memur kadrosunda çalışmakta olduğunu ve bu mağduriyetin ortadan kaldırılması gerektiği” taleplerimizi DMO Genel Müdürü’ne aktardı.

DMO Genel Müdürü Tufan Büyükuzun ise, “taleplerimizin haklı ve yerinde tespitler olduğunu belirterek, konuyla ilgili çözüm üreteceğini” belirtti.

Genel Başkanımız Fahrettin Yokuş DMO çalışanlarının sorunlarıyla ilgili hazırlanmış detaylı bir raporu, Genel Müdür  Tufan Büyükuzun’a takdim etti.

DMO Genel Müdürü’ne sunulan raporu görmek için tıklayınız

İŞKUR GENEL MÜDÜRÜ YAZICI İLE GÖRÜŞTÜK

0

16 Ocak 2014, Perşembe | 16:33

Genel Başkanımız Fahrettin Yokuş, Genel Başkan Yardımcımız Bayram Öztürk, Gebze’de İş ve Meslek Danışmanı olarak çalışan Erhan Lafçı ve atanamayan İş ve Meslek Danışmanları Ulviye Altan, Eda Gülen, Ömür Özdemir, İbrahim Işık ile İŞKUR Genel Müdürü Dr. Nusret Yazıcı’yı ziyaret etti.

İş ve Meslek Danışmanlarının sorunlarının görüşüldüğü ziyarette Genel Başkanımız detaylı bir raporu, İŞKUR Genel Müdürü’ne takdim etti.
Genel Başkanımız Fahrettin Yokuş, “İŞKUR çalışanlarının en önemli sorunlarından olan çalışma ortamlarının fiziki ve teknik alt yapısı biran evvel düzeltilmelidir. Personelin moral motivasyonunun yüksek olması 76 milyon vatandaşımıza verilen hizmetin kalitesini de yükseltecektir. Bilindiği gibi sözleşmeli olarak istihdam edilen personelin kadroya geçirilmesi ile maaşlarında ciddi bir düşüş yaşandı. Çalışma barışının korunması açısından bu sorun çözülmelidir” dedi.

FİZİKİ VE TEKNİK ALT YAPI SORUNUNU ÇÖZÜYORUZ

İŞKUR Genel Müdürü Nusret Yazıcı, personelin motivasyonuna önem verdiklerini belirterek, “Fiziki mekanların yetersizliğinin farkındayız. Fiziki ve teknik alt yapı başta olmak üzere personelin hizmette kullanacakları araç gereç sorunlarının giderilmesi için çalışmalarımız devam ediyor. Bu sorunların en kısa zamanda çözülmesi için gayret ediyoruz. İMD’lerin kodraya geçmeleri sebebiyle maaşlarda yaşanan kayıplarla ilgili olarakta gerekli başvurularda bulunduk. Bu konuda düzenleme yapıldı, kanun teklifi TBMM’ye sunuldu. Yine görev tanımlarıyla ilgili bir çalışmamız var. Tüm unvanlarla ilgili görev tanımlarını yeniliyoruz. Bu çalışmamızın büyük bir kısmı bitti. En kısa zamanda Resmi Gazete’de de yayınlanacak. Görev tanımlarından dolayı yaşanan aksaklıklar da çözüme kavuşmuş olacak. Personelimizle el ele 76 milyon vatan evladına hizmet etmek tek amacımız” dedi.

Genel Başkanımız, İstanbul İl Müdürlüğü’nde 70 İş ve Meslek Danışmanı başta olmak üzere çeşitli illerde Performans Programı kapsamında personele uyarma cezası verilmesinin yanlış olduğunu iletti. İŞKUR Genel Müdürü ise, “İş ve Meslek Danışmanlığı Türkiye ve dünya için yeni bir tanım. Sistemi deneyerek oturtmaya ve en doğruya ulaşmaya çalışıyoruz. Bu noktada bazı sıknıntılar yaşanabiliyor. Bu konuyla ilgileneceğim” dedi.    

Genel Başkanımız, 2012 Ocak ayında asaleti tasdik olmadığı için ikramiyesini alamayan 300 kadrolu personelin ikramiyelerinin de ödenmesini talep etti.

İMD İHTİYACI YOK

İş ve Meslek Danışmanı sertifikasına sahip olduğu halde atanamayan 7 bin danışman olduğunu ileten Genel Başkanımız, İş ve Meslek Danışmanları’nın İŞKUR’da istihdam edilip edilmeyeceğini de sordu.

İşkur Genel Müdürü Nusret Yazıcı ise, önümüzdeki en az 3 yıllık süreçte böyle bir ihtiyacın olmadığını aktardı. Atanamayan İş ve Meslek Danışmanları ise taleplerini İŞKUR Genel Müdürü Nusret Yazıcı’ya ilettiler.

İŞKUR ÇALIŞANLARI ÇALIŞTAYI TALEBİMİZE OLUMLU YANIT

Genel Başkanımız Fahrettin Yokuş, İŞKUR ile ortak İŞKUR çalışanlarının sorunlarının çözümü için çalıştay yapma talebimizi Yazıcı’ya iletti.

İŞKUR Genel Müdürü Nusret Yazıcı, talebimizi olumlu karşılayarak, “en kısa zamanda çalışma yapalım” dedi.
 
İŞKUR Genel Müdürü Nusret Yazıcı’ya sunulan raporu görmek için tıklayınız

İŞ VE MESLEK DANIŞMANLARI 8 AYDIR ATAMA BEKLİYOR

0

16 Ocak 2014, Perşembe | 11:21

İş ve Meslek Danışmanları heyeti Genel Başkanımız Fahrettin Yokuş’u 13 Ocak 2014 tarihinde makamında ziyaret ettiler.

İşsizliği azaltmak ve işverenle işsizler arasında köprü vazifesi yapmak üzere İŞKUR İş ve Meslek Danışmanı kadroları ihdas ederek, bu kadrolara sınavla atama yapmaktadır.

iŞKUR’un en son Nisan 2013 ile Eylül 2013 tarihlerinde açtığı iki sınavla yaklaşık 7 bin İş ve Meslek Danışmanı bu sınavını kazanmıştı.  Fakat, aradan geçen bunca süreye rağmen atamaları halen yapılmadı. İş ve Meslek Danışmanlığı sınavını kazanıp atanamayanlar ise bu güne kadar çalmadık kapı bırakmadılar. Ancak, bir sonuç alamadılar.

Kazanılmış haklarının verilmemesi hususunda bu güne kadar hiçbir gerekçe kendilerine iletilmemiştir. Konuyla ilgili olarak Sendikamız Genel Merkezi’ni de ziyaret eden  İş ve Meslek Danışmanı mağdurları Genel Başkanımız Fahrettin Yokuş’tan yardım talep ettiler.

Genel Başkanımız Fahrettin Yokuş, “kazanılmış haklarınızın iadesi için biz de elimizden geleni yapacağız, konunun takipçisi olacağız” diyerek, İş ve Meslek Danışmanı Mağdurlarına sahip çıktı.
 

DANIŞTAY’DAN SINAVSIZ MÜDÜR ATAMASI İLE İLGİLİBİR KARAR DAHA

0

14 Ocak 2014, Salı | 11:34

DAVA DAİRELERİ KURULU, İÇİŞLERİ BAKANLIĞI’NIN SINAVSIZ MÜDÜR ATAMASINA DAİR GENELGESİNİN YÜRÜTMESİNİ DURDURDU
 
İçişleri Bakanlığı’nın 22.04.2011 tarihli ve 7172 sayılı Genelgesiyle, uzman öğretmen ve başöğretmen unvanlarını ihraz etmiş veya bu unvanları ihraz edip müdürlük görevinde bulunanlar ile okutman, uzman, müfettiş, denetçi, kontrolör, emniyet amiri, yardımcı doçent veya daha üst unvanlı bir kadroda görev yapanlardan üniversitelerin hukuk, idari bilimler, kamu yönetimi, işletme, iktisat, rehberlik ve psikolojik danışmanlık, tarih, sosyoloji, istatistik alanlarında dört yıl süreli fakülte veya yüksekokul mezunu olanlardan, en az on yıl memuriyet hizmeti bulunanların İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürü kadrosuna, görevde yükselme eğitimi ve sınavına tabi tutulmaksızın genel hükümlere göre atama yapılmasına karar verildiği, ataması uygun görülen adayın teklifinin İçişleri Bakanlığı tarafından değerlendirilmek üzere bizzat Vali imzası ile gönderilmesi hususunda gereğinin yapılması bildirilmişti.

Bakanlık personelinin görevde yükselme yönetmeliğinde, il nüfus ve vatandaşlık müdürü, il dernekler müdürü, il yazı işleri müdürü gibi tüm il müdürlüğü kadrolarına sınavla atama yapılacağı düzenlenmiş olmasına karşın, anılan genelge ile 81 İl Valiliğinde ihdas edilen İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürü kadrosuna sınavsız, ayrıca İçişleri Bakanlığı teşkilatında bulunmayan yardımcı doçent, uzman öğretmen, başöğretmen gibi kadrolardan teşkilat dışı atama yapılma istenmiştir.

Türk Büro-Sen olarak, söz konusu genelgenin iptali için Danıştay nezdinde dava açmıştık.

Danıştay İdari Dava Daireleri Kurulu, 28.03.2013 tarih ve YD İtiraz No: 2012/583 karar sayılı kararıyla; İçişleri Bakanlığı’nın 22.04.2011 tarihli ve 7172 sayılı Genelgesi ile bu genelgenin dayanağı olan 18.04.2011 tarihli Bakan onayının yürütülmesinin durdurulmasına karar verdi.

Danıştay İdari Dava Daireleri Kurulu yaptığı incelemede; Bakanlık il müdürü kadrolarının tamamının atama koşullarının yönetmelikle düzenlendiği, İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğüne atanma koşullarının da yönetmelik şeklinde hazırlanması ve Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe konulması gerektiği, yönetmelik niteliği taşımayan dava konusu Bakan onayı ile Genelgenin hukuka aykırı olduğu sonucuna varılmıştır.
 
Mahkeme kararını görmek için tıklayınız
 
 
 

SGK ÇALIŞANLARININ İKRAMİYE VE VEKALET ÜCRETLERİYLE İLGİLİ YARGI KARARI

0

10 Ocak 2014, Cuma | 10:37

Sosyal Güvenlik Kurumu’nda Hukuk Servisinde görev yapan bir üyemizin açmış olduğu dava neticesinde, Denizli İdare Mahkemesi 06.11.2013 tarih, 2013/537 E. ve 2013/1107 K. sayılı kararıyla vekalet ücretleri ile ikramiyelerinin ödenmesine karar vermiştir. Anılan karar aşağıda yer almaktadır.
 
Türk Büro-Sen olarak, konuyla ilgili girişimlerimiz ve çalışmalarımız devam etmektedir.
 
 
Denizli İdare Mahkemesi’nin kararını görmek içim tıklayınız
 
Sosyal Güvenlik Kurumu’na yazdığımız yazıyı görmek için tıklayınız
            
 

SGK’DA KALDIRILAN VEKALET ÜCRETLERİ VE İKRAMİYELERİN ÖDENMESİ İÇİN YAZI YAZDIK

0

06 Ocak 2014, Pazartesi | 10:19

SGK’da 14.01.2012 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere, çalışanlara kendi aylıkları tutarında her yıl 2 ikramiye tutarında ikramiye verilmesine dair düzenleme 666 Sayılı KHK ile kaldırılmıştı.

Yine 666 sayılı KHK ile kamuda vekalet ücretleri de kaldırılmıştı. Anayasa Mahkemesi, 27.12.2012 tarih, 2011/139 ve 2012/205 sayılı kararı ile 666 sayılı kararın ek 12. Maddesinin (2) numaralı fıkrasının (j) bendi dışında kalan bölümünün, 6223 sayılı Yetki Kanunu kapsamında olmadığından Anayasa’ya aykırı olduğuna ve iptaline karar vermiştir.

Türk Büro-Sen olarak, Anayasa Mahkemesi’nin kararına istinaden,  Sosyal Güvenlik Kurumu’nda  kaldırılan vekalet ücretleri ve ikramiyelerin tekrar ödenmesi için kuruma yazı yazdık.

İlgili yazıyı görmek için linke tıklayınız
 

İŞ BIRAKMA EYLEMİNE KATILAN MEMURA VERİLEN CEZA İPTAL EDİLDİ

0

27 Aralık 2013, Cuma | 16:23

Çalışma ve Sosyal Güvenlik bakanlığı Aydın İl Müdürlüğünde görev yapan bir üyemize, 25 Kasım 2009 tarihinde ülke genelinde gerçekleştirilen 1 günlük iş bırakma eylemine katıldığı gerekçesiyle verilen aylıktan kesme cezası, Aydın 1. İdare Mahkemesince iptal edilmiştir.
 
Aydın 1. İdare Mahkemesi iptal gerekçesinde; davacının üyesi bulunduğu sendikanın kararına uyarak sendikal faaliyet kapsamında bir gün göreve gelmemesinin haklı bir özüre dayandığı belirtilmiştir.
 

İlgili mahkeme kararını görmek için tıklayınız
 
 

DEVLET MALZEME OFİSİ ÇALIŞANLARININ SORUNLARINI GÖRÜŞTÜK

0

Genel Başkanımız Fahrettin Yokuş, beraberinde Genel Başkan Yardımcımız Bayram Öztürk, Ankara 9 Nolu Şube Başkan Yardımcısı Mehmet Özmen ve DMO İş Yeri Temsilcimiz Zeki Koca ile Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürü Metin Akdamar’ı ziyaret etti.

PERSONELİN ÜCRETLERİNDE İYİLEŞTİRME YAPILMALIDIR

Çalışanlarının sorunlarının görüşüldüğü ziyarette Genel Başkanımız Fahrettin Yokuş, DMO Genel Müdürlüğü, her sene Yüksek Planlama Kurulu kararı doğrultusunda, görevin niteliği ve önemi, personelin eğitim düzeyi ve hizmet süresi gibi hususlar dikkate alınarak çalışanların ücretlerini belirlemeye yetkili olduğunu belirterek, “YPK tarafından tanınan yetkinin azami ölçüde çalışanlar lehine kullanması, personelin ücretlerinde iyileştirme yapılması konusunda beklenti içindedir, unvanlar arasında hakkaniyete uygun ve adilane bir şekilde dağıtım yapılması ile temel ücretlerin diğer KİT’lerde görevli emsal çalışanların ücret seviyesine getirilmelidir” dedi.

DMO Genel Müdürü Metin Akdamar ise, “ 1 Ocak 2013 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere, skala ayarlamasında gruplar içerisinde ücret değerlendirmesinin  unvanlara göre en üst seviyede tavandan verildiğini ve en kısa zamanda ücret skalalarının kurum portalında yayınlanacağını” söyledi.

ULAŞIM PROBLEMİ İVEDİLİKLE ÇÖZÜME KAVUŞTURULMALI

Yokuş, “Servis araçlarının ihale çalışmaları devam ettiğinden, personel işe kendi olanakları ile gidip geldiğini, Genel Müdürlük ve Bölge Müdürlüğü servis ihalesinin en kısa zamanda tamamlanması ve çalışanların ulaşım problemlerinin çözüme kavuşturulması, gerek personelin moral ve motivasyonun korunması gerekse kamu hizmetinin verimli şekilde yürütülmesi açısından önemli olduğunu” ifade etti.

03.01.2014 tarihinde servis ihalesinin yapılacağını ve tekliflerin değerlendirileceğini aktaran Metin Akdamar, “Bölge ve İrtibat Müdürlüklerinin servis kiralama noktasında kendilerine yetki verdiklerini” ifade etti.

GÖREVDE YÜKSELME SINAVI AÇILMALIDIR

Genel Başkanımız Fahrettin Yokuş, görevde yükselme sınavının her yıl veya iki yılda bir düzenli aralıklarla yapılmasının, personelin gelişimine katkı sağlayacağı gibi hizmet kalitesini de artıracağını Metin Akdamar’a iletti.

Görevde yükselme sınavının açılmasıyla ilgili olarak Akdamar, “2014 yılında yönetmelikte bazı değişiklikler yapıldıktan sonra, bir kısım unvanlarda sınavın uygulanacağını, öncelikle Bölge ve İrtibat Müdürlüklerinde yapılacağını” belirtti.

Ayrıca Genel Başkanımız Fahrettin Yokuş, Kameraların ve görüntü kayıt sistemlerinin yalnızca güvenlik amacıyla kullanılması ve çalışanların kişilik haklarının ihlal edilmemesi ve Personelin işe giriş çıkışlarında turnike geçişlerinde  muvaffakatı olamadan resim çekilmesi uygulamasına son verilmesi gerektiğini, bu hususta 30.01.2010 tarih ve 27478 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 2010/2 sayılı Başbakanlık Genelgesi’nin 5. Maddesine uygun olarak hareket edilmesi gerektiğini aktardı.

Metin Akdamar, giriş çıkışlarda turnikelerin ve kamera sistemlerinin personelin giriş çıkışını takip etmek amacıyla yapıldığını aktardı. Ayrıca Akdamar, “unvansız olan memurların en az lise ve dengi okul mezunu olmak kaydıyla, bilgisayar sertifakası belgesi getirmeleri halinde bilgisayar işletmeni kadrosu verileceğini” belirtti.

Personelin sorunlarına duyarlılık gösteren DMO Genel Müdürü Metin Akdamar’a teşekkür ederiz.

SGK EĞİTİMİNE KATILANLARI ZİYARET ETTİK

0

20 Aralık 2013, Cuma | 15:27

Genel Başkan Yardımcılarımız Hüseyin Aslan ve Cafer Seçer Ankara Pursaklar’da Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından düzenlenen hizmet içi eğitimde, kurum çalışanlarını ziyaret etti.
 
Türkiye genelinden kurum çalışanlarının katılımıyla gerçekleşen eğitimlerde, Genel Başkan Yardımcılarımız SGK çalışanları ile kurumun ve çalışanların sorunlarıyla ilgili istişarede bulundular.