Geri

MALİYE ÇALIŞANLARININ DİKKATİNE

01 Mart 2011, Salı | 15:08

Genel Merkez Yöneticilerimiz ve Gelir İdaresi Başkanlığı yetkilileri arasında gerçekleşen görüşmede, kurum çalışanlarının fazla mesai dönemleri ile ilgili yeni bir düzenleme yapılacağı ile ilgili bilgi edinilmiştir.

Bilindiği üzere, 6111 Sayılı Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılması İle Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu Ve Diğer Bazı Kanunun yürürlüğe girmesi ile birlikte kurum çalışanlarının mevcut iş ve işlemlerine fazladan iş yükü getirilmesi sonucu, illere göre değişik fazla mesai uygulamasına gidilmiştir. Yapılacak yeni bir düzenleme ile, her ilin kendi fazla mesai süresinin üzerine 3 ay daha eklenmesi öngörülmektedir. Daha önceden illere verilen İlave Fazla Çalışma mesailerine üç ay daha eklenmiştir.

Sendikamız, konuyla ilgili gelişmelerin takipçisi olarak, üyelerimizi bilgilendirmeye devam edecektir.

Muhasebat Genel Müdürlüğü Defterdarlıklardaki Fazla Çalışma Ücretleri İle İlgili Yazımıza Cevap Verdi

Muhasebat Genel Müdürlüğü’ne Ocak 2011 ayı İlave Fazla Çalışma Ücretlerinin Ödenmesi için yazdığımız yazıya, Muhasebat Genel Müdürlüğü 24.02.2011 tarih ve 02519 sayılı yazıları ile, fiilen çalışma yapan personele fazla çalışma ücretlerinin ödendiğinin bildirmiştir.

İlgili yazıyı görmek için tıklayınız