Geri

AFET VE ACİLDE MAAŞ ÖDEMELERİNDE YAŞANAN SORUNLARIN GİDERİLMESİNİ İSTEDİK

19 Şubat 2010, Cuma | 14:57

Sendikamız Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığında maaş ödemelerinde yaşanan sorunların giderilmesi için 17.02.2009 tarihli ve 439 sayılı yazısı ile başkanlığa başvuruda bulunmuştur. Devirden sonra (17.12.2009) Maliye Bakanlığının sistemi olan SAY2000’den çıkılmasından dolayı maaş ödemelerinin gecikmeli olarak gerçekleştirilmesinin, ayın 15’inde maaşların ödenmemesinin Başkanlık çalışanları açısından ciddi mağduriyetler doğurduğu belirtilmiştir.

Ayrıca, 5902 sayılı Kanun gereği 17 Aralık 2009 tarihi itibariyle İl ve İlçe Sivil Savunma Müdürlüklerinin Başkanlığa devrinden sonra sadece maaşların ödenmesinde gecikmeler yaşanmadığı, bununla beraber kurumun ihtiyaç duyduğu malzeme alımlarının yapılamaması, çalışanların tedavi yolluklarının ve geçici görev yolluklarının ödenememesi gibi problemlerin de yaşandığının belirtildiği yazımızla; tamamen idarenin kusurundan kaynaklanan maaş ödemelerindeki gecikmelerin ve diğer ödeneklerle ilgili personelin yaşadığı sıkıntının/mağduriyetin giderilmesi istenmiştir.